Твори

Твори з розвитку мовлення. Українська мова та література. Шкільний твір

1. Твори, що не ввійшли до жодної категорії. Шкільні твори з розвитку мовлення

2. Архітектурні пам’ятки. Шкільні твори з розвитку мовлення

3. Біблотека. Шкільні твори з розвитку мовлення

4. Будинок. Вулиця. Кімната. Шкільні твори з розвитку мовлення

5. Весна. Шкільні твори з розвитку мовлення

6. Випадок з життя, події. Шкільні твори з розвитку мовлення

7. Війна. Шкільні твори з розвитку мовлення

8. Дерева. Рослини. Описи дерев. Шкільні твори з розвитку мовлення

9. Дозвілля. Шкільні твори з розвитку мовлення

10. Дружба. Друзі. Шкільні твори з розвитку мовлення

11. Екологія. Шкільні твори з розвитку мовлення

12. Життя. Шкільні твори з розвитку мовлення

13. Зима. Шкільні твори з розвитку мовлення

14. Ім’я. Шкільні твори з розвитку мовлення

15. Історичні постаті. Шкільні твори з розвитку мовлення

16. Квіти. Шкільні твори з розвитку мовлення

17. Книга. Шкільні твори з розвитку мовлення

18. Козаки. Гетьмани. Твори з розвитку мовлення

19. Кохання, любов. Твори з розвитку мовлення

20. Культура. Шкільні твори з розвитку мовлення

21. Літо. Шкільні твори з розвитку мовлення

22. Ліс. Опис лісу. Шкільні твори з розвитку мовлення

23. Людина. Опис людини. Шкільні твори з розвитку мовлення

24. Міста. Шкільні твори з розвитку мовлення

25. Музика. Фільм. Шкільні твори з розвитку мовлення

26. Навчання. Школа. Вчителі. Шкільні твори з розвитку мовлення

27. Описи картин. Шкільні твори з розвитку мовлення

28. Осінь. Шкільні твори з розвитку мовлення

29. Пісня. Шкільні твори з розвитку мовлення

30. Пори року. Шкільні твори з розвитку мовлення

31. Праця. Шкільні твори з розвитку мовлення

32. Предмети. Шкільні твори з розвитку мовлення

33. Природа. Шкільні твори з розвитку мовлення

34. Професія. Шкільні твори з розвитку мовлення

35. Риси характеру, вчинки. Шкільні твори з розвитку мовлення

36. Рідний край. Шкільні твори з розвитку мовлення

37. Родина, сім’я, батько, мама, друг, подруга… Шкільні твори з розвитку мовлення

38. Рушник. Шкільні твори з розвитку мовлення

39. Свята. Шкільні твори з розвитку мовлення

40. Слово. Шкільні твори з розвитку мовлення

41. Тварини. Опис тварин. Шкільні твори з розвитку мовлення

42. Творчість, мистецтво. Шкільні твори з розвитку мовлення

43. Традиції. Шкільні твори з розвитку мовлення

44. Українська мова. Шкільні твори з розвитку мовлення

45. Україна. Батьківщина. Шкільні твори з розвитку мовлення

46. Українська література. Шкільні твори з розвитку мовлення

47. Хліб. Шкільні твори з розвитку мовлення

48. Час. Шкільні твори з розвитку мовлення

49. Чорнобиль. Шкільні твори з розвитку мовлення

50. Щастя. Шкільні твори з розвитку мовлення

МІЙ ПЕРШИЙ УРОК

РОЛЬ КНИГИ ВЖИТТІ ЛЮДИНИ

«ЩО УМІТИ — ЗА ПЛЕЧИМА НЕ НОСИТИ»

МОЯ УЛЮБЛЕНА КАЗКА

НАРОДНІ ПЕРЕКАЗИ (Відгук про прочитаний твір)

ПРО УЛЮБЛЕНУ КАЗКУ (Відгук про самостійно прочитаний твір)

ЯК З’ЯВИЛИСЯ ПРОЛІСКИ? (Власна легенда)

ПРО ФАРБОВАНОГО ЛИСА І НЕ ТІЛЬКИ… (За казкою І. Франка «Фарбований лис»)

ХТО ВИ, ЦАР ПЛАКСІЙ І ЛОСКОТОН? (За казкою В. Симоненка «Цар Плаксій і Лоскотон»)

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФЕДЬКА ТА ТОЛІ (За оповіданням В. Винниченка «Федько-халамидник»)

ПРО ОЛЕСЯ (За оповіданням Григора Тютюнника «Дивак»)

РАНОК СОНЦЯ, ТВІР-ОПИС ПРИРОДИ

УЛЮБЛЕНА ПОРА РОКУ, ТВІР-ОПИС ПРИРОДИ

СВІТАНОК, ТВІР-ОПИС ПРИРОДИ

ЗОЛОТАВА ОСІНЬ, ТВІР-ОПИС ПРИРОДИ

ТВІР-ОПИС ЗА КАРТИНОЮ КАТЕРИНИ БІЛОКУР «КВІТИ ЗА ТИНОМ»

НАШ КЛАС, ТВІР-ОПИС ПРИМІЩЕННЯ

НАШ ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ, ТВІР-ОПИС ПРИМІЩЕННЯ

МОЯ КІМНАТА, ТВІР-ОПИС ПРИМІЩЕННЯ

ТВІР-ОПИС ЗА КАРТИНОЮ В. НАВРОЦЬКОГО «НАТЮРМОРТ»

ПРО ТАТА, ТВІР-РОЗДУМ ПРО ВЧИНКИ ЛЮДЕЙ

ВИПАДОК НА ЗУПИНЦІ, ТВІР-РОЗДУМ ПРО ВЧИНКИ ЛЮДЕЙ

СУМНИЙ УРОК ВЕСЕЛОГО ДНЯ, ТВІР-ОПОВІДАННЯ ПРО ВИПАДОК ІЗ ЖИТТЯ

НІЧНА ПРИГОДА, ТВІР-ОПОВІДАННЯ ПРО ВИПАДОК ІЗ ЖИТТЯ

ДЯКУВАТИ ЗА ЧИСТОТУ?, ЗАМІТКА В ГАЗЕТУ

ШАНУЙМО ХЛІБ?, ЗАМІТКА В ГАЗЕТУ

ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНО ВИВЧАТИ ТВОРИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ? (Твір-роздум)

ЩО Я ДІЗНАВСЯ З ІСТОРИЧНИХ ПІСЕНЬ ПРО МИНУЛЕ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ?

МОЯ УЛЮБЛЕНА НАРОДНА ПІСНЯ

СПІВОМОВКИ СТЕПАНА РУДАНСЬКОГО

АВТОБІОГРАФІЧНІСТЬ ПОЕЗІЙ Т.ШЕВЧЕНКА

«ЩУКА» ЛЕОНІДА ГЛІБОВА

ЗОБРАЖЕННЯ ЖИТТЯ ДІТЕЙ УТВОРАХ Б. ГРІНЧЕНКА

ЯКОЮ МАЄ БУТИ СПРАВЖНЯ ЛЮДИНА (Твір-роздум)

ЗУСТРІЧ ІЗ ПИСЬМЕННИКОМ (Твір-розповідь за літературою рідного краю)

ТВІР-ОПИС КАРТИНИ К. БІЛОКУР «СНІДАНОК»

ТВІР-ОПИС КАРТИНИ М. ДЕРЕГУСА «МАЛИЙ ТАРАС СЛУХАЄ КОБЗАРЯ»

МОЯ БАБУСЯ ТВІР-ОПИС ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ

МІЙ ТОВАРИШ ТВІР-ОПИС ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ

ОПИС ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ ЗА КАРТИНОЮ Ф. ПАНКА «ЮВІЛЕЙНЕ ПАННО Т. ШЕВЧЕНКА»

ВИШИВАНКА, ТВІР-ОПИС ПРОЦЕСУ

ПРОФЕСІЯ МОГО ТАТА, ТВІР-ОПИС ПРОЦЕСУ ПРАЦІ

МОЯ БЕРІЗКА, ТВІР-ОПИС ПРОЦЕСУ ПРАЦІ

ЯК ІВАНКО СТАВ ХОРОБРИМ, ОПОВІДАННЯ ЗА ПОДАНИМ СЮЖЕТОМ

НЕЗНАЙОМЕ СВЯТО, ОПОВІДАННЯ ЗА ПОДАНИМ СЮЖЕТОМ

ЧИСТОТА — ЗАПОРУКА ЗДОРОВ’Я ЧИ ПРЕДМЕТ СУПЕРЕЧОК?, ЗАМІТКА ДИСКУСІЙНОГО ХАРАКТЕРУ В ГАЗЕТУ

ДОРОГА ДО СПОРТИВНИХ ВЕРШИН, ЗАМІТКА ДИСКУСІЙНОГО ХАРАКТЕРУ В ГАЗЕТУ

ЧИ ПОТРІБНО ВИВЧАТИ ДІЛОВЕ МОВЛЕННЯ, ЗАМІТКА ДИСКУСІЙНОГО ХАРАКТЕРУ В ГАЗЕТУ

КОЖЕН ІЗ НАС ПОВИНЕН БУТИ ТЕРПИМИМ (Твір-роздум)

УСЛАВЛЕННЯ ПАТРІОТИЗМУ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА В НАРОДНИХ ДУМАХ

СЛАВЕТНА ГЕРОЇНЯ МАРУСЯ БОГУСЛАВКА (За народною думою «Маруся Богуславка»)

ОЙ ЧИЄ Ж ТО ЖИТО, ЧИЇ Ж ТО ПОКОСИ? (Відгук про баладу)

РОЗМАЇТТЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІСЕНЬ

ВІДГУК НА ПІСНЮ «ЗАПОВІТ» (Слова Т. Шевченка, музика Г. Гладкого)

ЗАПОВІТ НАЩАДКАМ (За поезіями Тараса Шевченка)

УКРАЇНСЬКЕ СЕЛО — ЖЕРТВА КРІПАЧЧИНИ (За повістю І. С. Нечуя-Левицького «Микола Джеря»)

МИКОЛА ДЖЕРЯ — БОРЕЦЬ ПРОТИ ПАНСЬКОГО ГНІТУ (За повістю І. Нечуя-Левицького «Микола Джеря»)

«ШИРОКО ДОЛИНОЮ МІЖ ДВОМА РЯДАМИ РОЗЛОЖИСТИХ ВЕРБ…» (І. Нечуй-Левицький — неперевершений майстер описів природи)

ЗАХАР БЕРКУТ— МУДРИЙ ВАТАЖОК ТУХОЛЬСЬКОЇ ГРОМАДИ (За повістю І. Франка «Захар Беркут»)

ЗАХАР БЕРКУТ (За повістю І. Франка «Захар Беркут»)

ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ МАКСИМА

ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ МИРОСЛАВИ

ОБРАЗ МИРОСЛАВИ (За повістю І. Франка «Захар Беркут»)

«СЕРЦЯ, ОГРІТІ ПЕРШОЮ ЛЮБОВ’Ю» (За повістю І. Франка «Захар Беркут»)

УЧИТЕЛЮ ПРИСВЯЧУЄТЬСЯ (За поезією В. Сосюри «Учитель»)

МОЄ ВРАЖЕННЯ ВІД ОПОВІДАННЯ О.ДОВЖЕНКА «ВОЛЯ ДО ЖИТТЯ» (Твір-роздум)

НАМ УСІМ НЕОБХІДНА ВОЛЯ ДО ЖИТТЯ (За оповіданням О. Довженка «Воля до життя»)

ЛАГІДНИЙ СВІТ ДИТИНСТВА (За дилогією М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять», «Щедрий вечір»)

РОЗДУМИ НАД ПОЕЗІЄЮ (За віршем В. Симоненка «Ти знаєш, що ти — людина?»)

МАТЕРІ ПРИСВЯЧУЄТЬСЯ… (За творчістю українських поетів і письменників)

ДИТИНСТВО, ОПАЛЕНЕ ВІЙНОЮ (За повістю Г. Тютюнника «Климко»)

ОПИС ЗОВНІШНОСТІ ЛЮДИНИ ЗА КАРТИНОЮ І. ЇЖАКЕВИЧА «МАМА ЙДЕ!»

ОПИС ЗА КАРТИНОЮ І. ЇЖАКЕВИЧА «КРІПАКІВ МІНЯЮТЬ НА СОБАК», ТВІР-ОПИС

ОПИС ЗА КАРТИНОЮ С. В. ГЕРАСИМОВА «МАТИ ПАРТИЗАНА», ТВІР-ОПИС

ОПИС ЗА КАРТИНОЮ Т.ШЕВЧЕНКА «АВТОПОРТРЕТ» (1840р.), ТВІР-ОПИС

МОЯ ВУЛИЦЯ, ТВІР-ОПИС МІСЦЕВОСТІ

РІДНА ДОМІВКА, ТВІР-ОПИС МІСЦЕВОСТІ

ПАМ’ЯТНИК КОБЗАРЕВІ, ТВІР-ОПИС ПАМ’ЯТОК ІСТОРІЇ І КУЛЬТУРИ

ХАРКІВСЬКА СВЯТИНЯ, ТВІР-ОПИС ПАМ’ЯТОК ІСТОРІЇ І КУЛЬТУРИ

МАЙСТЕРНІСТЬ Т. ШЕВЧЕНКА-ЖИВОПИСЦЯ (За картиною Т. Г. Шевченка «Почаївська лавра з півдня»), ТВІР-ОПИС ПАМ’ЯТОК ІСТОРІЇ І КУЛЬТУРИ

ХЛІБ — НАЙБІЛЬШЕ БАГАТСТВО, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

БРАТИ НАШІ МЕНШІ, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

Я — СИН СВОГО НАРОДУ, ТВІР-РОЗДУМ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

«ПОЛОНЕЗ» ОГІНСЬКОГО, ТВІР-ОПОВІДАННЯ НА ОСНОВІ ПОЧУТОГО

ФРОНТОВА СЕСТРА, ТВІР-ОПОВІДАННЯ НА ОСНОВІ ПОЧУТОГО

ТРАДИЦІЇ В МОЄМУ ЖИТТІ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

«РІДНА МАТИ МОЯ…», ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЯК Я РОЗУМІЮ ДРУЖБУ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

МОЇ ІДЕАЛИ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

БУТИ ЛЮДИНОЮ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЯК Я РОЗУМІЮ МОРАЛЬ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

МОЄ СТАВЛЕННЯ ДО РІЗНИХ МОЛОДІЖНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЇ І МИ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

НЕЗАЛЕЖНІСТЬ МОЄЇ ВІТЧИЗНИ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

ДЕНЬ ЗАХИСНИКІВ ВІТЧИЗНИ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

МОЛОДЬ І СУЧАСНІСТЬ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

РОДЕ МІЙ КРАСНИЙ…, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

РОЛЬ ЖІНКИ В СУСПІЛЬСТВІ, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

ДОРОГИ, ЯКІ МИ ВИБИРАЄМО, ТВІР У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ ТА РЕЧЕННЯ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

ДВОСКЛАДНІ ТА ОДНОСКЛАДНІ ПРОСТІ РЕЧЕННЯ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

ГОЛОВНІ ТА ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

ПОВНІ ТА НЕПОВНІ РЕЧЕННЯ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

ОДНОРІДНІ ТА НЕОДНОРІДНІ ОЗНАЧЕННЯ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

СЛОВА ТА СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ У РОЛІ ВСТАВНИХ АБО НЕВСТАВНИХ КОНСТРУКЦІЙ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

ПРЯМА І НЕПРЯМА МОВА, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

ОДИНИЦІ МОВИ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

СИНОНІМІЧНЕ БАГАТСТВО УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

ЧАСТИНИ МОВИ, ТВІР НА ЛІНГВІСТИЧНУ ТЕМУ В НАУКОВОМУ СТИЛІ

Реферат на тему  РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Реферат на тему  УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД: ПОХОДЖЕННЯ, ФОРМУВАННЯ, ЕТНОГРАФІЧНІ ГРУПИ

Реферат на тему  УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР

Реферат на тему  УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ХУДОЖНІ РЕМЕСЛА

Реферат на тему  НАРОДНІ ЗВИЧАЇ, ТРАДИЦІЇ, ОБРЯДИ

Реферат на тему  ВІРУВАННЯ УКРАЇНЦІВ

Реферат на тему  СВЯТО-ПОКРОВСЬКИЙ МОНАСТИР — ВИДАТНА ПАМ’ЯТКА ІСТОРІЇ І КУЛЬТУРИ ХАРКІВЩИНИ

ЩО ДАЛО МЕНІ ВИВЧЕННЯ БАЙКИ У ШКОЛІ?

«ОЙ У ЛУЗІ ЧЕРВОНА КАЛИНА» (твір з історії стрілецьких пісень)

ХИЖАЦЬКА НАТУРА ГЕРАСИМА КАЛИТКИ (твір за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

ПОЕТ— ДРУГ І ЗАХИСНИК НАРОДУ (твір за поемою Лесі Українки «Давня казка»)

РОЛЬ ПОЕТА І ПОЕЗІЇ В СУСПІЛЬСТВІ (твір за поемою Лесі Українки «Давня казка»)

ВОЛЯ Й ЛЮБОВ — ДВІ СТИХІЇ ОПОВІДАННЯ М. КОЦЮБИНСЬКОГО «ДОРОГОЮ ЦІНОЮ»

МОЇ ВРАЖЕННЯ ВІД ВІРША В. САМІЙЛЕНКА «УКРАЇНСЬКА МОВА»

ПРОБЛЕМА ВІРНОСТІ ЛЮДИНИ РІДНОМУ КРАЮ, ВІДДАНОСТІ СВОЇЙ НАЦІЇ У ПОЕМІ М. ВОРОНОГО «ЄВШАН-ЗІЛЛЯ»

ПРОБЛЕМА ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ НАРОДУ В ПОЕМІ М. ВОРОНОГО «ЄВШАН-ЗІЛЛЯ»

ВІДГУК НА ЗБІРКУ МИКОЛИ ПОБЕЛЯНА «СНІГИ НА ДВОХ» (З літератури рідного краю)

ЗА КАРТИНОЮ О. МУРАШКА «ПОХОРОН КОШОВОГО», ТВІР-ОПИС

Поради при написанні твору у 9 класі

ВЕСІЛЛЯ — ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК НАРОДНОЇ КУЛЬТУРИ

ВТІЛЕННЯ В НАРОДНІЙ ДРАМІ МУДРОСТІ ТА ПОЕТИЧНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ

«ВЕЛЕСОВА КНИГА» — НАЙДАВНІША ЛІТЕРАТУРНО-ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТКА ПРАДАВНІХ УКРАЇНЦІВ

ЗАЧЕРПНІМО МУДРОСТІ ЗІ СВІТОВОЇ ДАВНЬОЇ СКАРБНИЦІ (Про найдавнішу перекладну світську літературу)

МОРАЛЬНІ УРОКИ БІБЛІЇ

ПРИРОДА В «СЛОВІ О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ»

ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ НЕВІДОМОГО АВТОРА У «СЛОВІ О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ»

ОБРАЗ АВТОРА «СЛОВА О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ»

«СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ» — ВЕЛИЧНА ПАМ’ЯТКА ЛІТЕРАТУРИ КИЇВСЬКОЇ РУСІ

ОБРАЗ КНЯЗЯ ІГОРЯ У ПОЕМІ «СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ»

ОБРАЗ РУСЬКОЇ ЗЕМЛІ У ПОЕМІ «СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ»

ОБРАЗ ЯРОСЛАВНИ У ПОЕМІ «СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ»

«СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ» — ВЕЛИЧНА ПАМ’ЯТКА КУЛЬТУРИ НАШОГО НАРОДУ

КОЗАЦЬКІ ЛІТОПИСИ — ПРАВДИВІ СВІДКИ ІСТОРІЇ Й ДАВНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДАВНЬОУКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ ТА ПОЕЗІЯ ЯК ДЖЕРЕЛА РОЗВИТКУ ЖАНРІВ

ТВОРЧІСТЬ ПЕРШИХ ПИСЬМЕННИКІВ КИЇВСЬКОЇ РУСІ ВОЛОДИМИРА МОНОМАХА ТА ІЛАРІОНА

ІВАН ВИШЕНСЬКИЙ (Доповідь про письменника)

ПАРОСТКИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ПОЛЕМІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

ПАТРІОТИЗМ ТВОРЧОСТІ ІВАНА ВИШЕНСЬКОГО

ГРИГОРІЙ СКОВОРОДА (Доповідь про письменника)

ПЕДАГОГІЧНІ ПОГЛЯДИ Г. СКОВОРОДИ

УСЛАВЛЕННЯ НАЙВИЩИХ ЯКОСТЕЙ ЛЮДИНИ У ТВОРЧОСТІ Г. СКОВОРОДИ

ОБРАЗИ ПРИРОДИ У ТВОРЧОСТІ Г. СКОВОРОДИ

ДЛЯ ЧОГО НАМ ПОТРІБНА ТВОРЧІСТЬ Г. СКОВОРОДИ СЬОГОДНІ?

ФІЛОСОФСЬКІ РОЗДУМИ СКОВОРОДИ ПРО ЛЮДСЬКЕ ЩАСТЯ

ТВОРЧІСТЬ Г. СКОВОРОДИ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ НАРОДНИХ ІДЕАЛІВ І ПРАГНЕНЬ

ВЕЛИЧ I БЕЗСМЕРТЯ Г. С. СКОВОРОДИ

ІВАН КОТЛЯРЕВСЬКИЙ (Доповідь про письменника)

ЩО ТАКЕ ЩАСТЯ І ЯК ЙОГО РОЗУМІЮТЬ ПЕРСОНАЖІ П’ЄСИ І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО «НАТАЛКА ПОЛТАВКА»

НОВАТОРСЬКИЙ ХАРАКТЕР П’ЄСИ І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО «НАТАЛКА ПОЛТАВКА»

ПІСНЯ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ ХАРАКТЕРІВ ГЕРОЇВ У П’ЄСІ І. П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО «НАТАЛКА ПОЛТАВКА»

ЛЮБОВ ВОЗНОГО— ПОЧУТТЯ ЩИРЕ ЧИ КОРИСЛИВЕ?

ДУШЕВНА КРАСА НАТАЛКИ У П’ЄСІ І. П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО «НАТАЛКА ПОЛТАВКА»

ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ НАПИСАННЯ ПОЕМИ І. П. КОТЛЯРЕВСЬКОГО «ЕНЕЇДА»

НАРОДОЗНАВСТВО У ПОЕМІ І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО «ЕНЕЇДА»

НАРОДНИЙ ГУМОР ТА САТИРА У ПОЕМІ І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО «ЕНЕЇДА»

ГЕРОЇЧНИЙ ПОДВИГ НИЗА ТА ЕВРІАЛА (За поемою І. Котляревського «Енеїда»)

ЯК І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ ТВОРИТЬ ХАРАКТЕРИ СВОЇХ ГЕРОЇВ?

ГРИГОРІЙ КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО (Доповідь про письменника)

ЗОБРАЖЕННЯ ЖИТТЯ І ПОБУТУ УКРАЇНСЬКОГО СЕЛЯНСТВА В ПОВІСТІ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА «МАРУСЯ»

МАРУСЯ — МОЯ УЛЮБЛЕНА ГЕРОЇНЯ ПОВІСТІ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА

ЧИ Є МІСЦЕ МАРУСЯМ У СУЧАСНОМУ СВІТІ? (За повістю Г. Квітки-Основ’яненка «Маруся»)

РИСИ СЕНТИМЕНТАЛІЗМУ ТА РЕАЛІЗМУ В ПОВІСТІ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА «МАРУСЯ»

ПОЄДНАННЯ РЕАЛЬНОГО І ФАНТАСТИЧНОГО В ПОВІСТІ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА»

СМІХОВА СТИХІЯ ПОВІСТІ «КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА»

ЧОМУ П’ЄСА Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА «СВАТАННЯ НА ГОНЧАРІВЦІ» ДО ЦЬОГО ЧАСУ ПОПУЛЯРНА?

ТАРАС ШЕВЧЕНКО (Доповідь про письменника)

ШЕВЧЕНКО — ЦЕ НАРОД, І ЯК НАРОД, ВІН БУДЕ ВІЧНО ЖИТИ

ЗОБРАЖЕННЯ ВЕЛИЧІ І КРАСИ КОЗАЦЬКОЇ ЗВИТЯГИ У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА

ОСМИСЛЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ДОЛІ КОЗАЦТВА У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА

«…І ПЕРЕД НЕЮ ПОМОЛЮСЬ, МОВ ПЕРЕД ОБРАЗОМ СВЯТИМ ТІЄЇ МАТЕРІ СВЯТОЇ» (Образ матері в творах Т. Шевченка)

ЖІНОЧІ ОБРАЗИ В ПОЕЗІЯХ Т. ШЕВЧЕНКА

МОРАЛЬНІ УРОКИ КАТЕРИНИ І ГАННИ СУЧАСНИМ ЧИТАЧАМ (За творчістю Т. Шевченка)

МРІЇ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ПРО МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ

ІДЕЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ДУХОВНОГО ВІДРОДЖЕННЯ У ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА

ПАНТЕЛЕЙМОН КУЛІШ (Доповідь про письменника)

«ЧОРНА РАДА» П. КУЛІША — ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ІСТОРИЧНИЙ РОМАН

ІДЕЯ СОБОРНОСТІ ТА НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ І ПРОБЛЕМА РОЛІ ДЕРЖАВНОГО ДІЯЧА В ІСТОРІЇ (За романом П. Куліша «Чорнарада»)

УТВЕРДЖЕННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У РОМАНІ П. КУЛІША «ЧОРНА РАДА»

НАЦІОНАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР УКРАЇНЦІВ У РОМАНІ П. КУЛІША «ЧОРНА РАДА»

ІСТОРИЧНІ ДЖЕРЕЛА РОМАНУ П. КУЛІША «ЧОРНА РАДА»

МАРКО ВОВЧОК (Доповідь про письменницю)

ПРАГНЕННЯ НАРОДУ ДО ВОЛІ У ПОВІСТІ МАРКА ВОВЧКА «ІНСТИТУТКА»

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УСТИНИ І ПАННОЧКИ (За повістю Марка Вовчка «Інститутка»)

ЧОГО КРІПАЧКА УСТИНА МОЖЕ НАВЧИТИ ЛЮДЕЙ ВИСОКОГО СОЦІАЛЬНОГО СТАНУ ТА НАШИХ СУЧАСНИКІВ?

АНТИКРІПОСНИЦЬКА СПРЯМОВАНІСТЬ ПОВІСТІ МАРКА ВОВЧКА «ІНСТИТУТКА»

ПАМ’ЯТНИК Б. ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ В КИЄВІ, ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

ПАМ’ЯТНИК Т. ШЕВЧЕНКОВІ В ХАРКОВІ, ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

Відгук ТЕАТРАЛЬНА ВИСТАВА «МИНА МАЗАЙЛО», ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

Відгук ПРО КІНОФІЛЬМ С. ПАРАДЖАНОВА «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ», ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

Відгук ПРО КАРТИНУ І.РЄПІНА «ЗАПОРОЖЦІ ПИШУТЬ ЛИСТА ТУРЕЦЬКОМУ СУЛТАНОВІ», ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

Відгук ПРО КАРТИНУ Т. ЯБЛОНСЬКОЇ «ХЛІБ», ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

РЕЦЕНЗІЯ НА КІНОСЕРІАЛ «РОКСОЛАНА», ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

ВІДГУК ПРО КАРТИНУ К. О. ТРУТОВСЬКОГО «Т. Г. ШЕВЧЕНКО З КОБЗОЮ НАД ДНІПРОМ», ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

МІЙ УЛЮБЛЕНИЙ ТВІР МИСТЕЦТВА, ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

ВІДГУК ПРО ПРОЧИТАНУ КНИЖКУ, ВІДГУК ПРО ТВІР МИСТЕЦТВА

ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДІ, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНЦЯМ УКРАЇНСЬКА КНИЖКА?, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЧИ ПОТРІБНА ВИЩА ОСВІТА?, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ХТО НАВЧИТЬ ПІДПРИЄМНИЦТВУ?, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЩО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД МОЛОДІ?, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЗВІДКИ БЕРУТЬСЯ НАРКОМАНИ?, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ВІД КОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВИГЛЯД МІСТА, СЕЛА?, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ШКІЛЬНА ФОРМА. ЗА І ПРОТИ, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

НЕ ЗРАДЖУЙ ТИХ, КОГО ПРИРУЧИВ, ТВІР НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ПОЕЗІЯ КОХАННЯ, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЩО МЕНІ ДАЄ ЗНАЙОМСТВО З ЖИТТЄВИМ ШЛЯХОМ ВЕЛИКИХ ЛЮДЕЙ, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ЩО ДЛЯ МЕНЕ ЗНАЧИТЬ ЗЕМЛЯ, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

«ЛЮБИТЬ ЛЮДЕЙ МЕНЕ НАВЧИЛА МАТИ…» (В. СИМОНЕНКО), ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ХЛІБ, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

МОЇ ЗАХОПЛЕННЯ, ТВІР-РОЗДУМ НА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНУ ТЕМУ

ОДЯГ І СУСПІЛЬСТВО, ТВІР НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

МОЛОДІЖНИЙ ЛІДЕР, ТВІР НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

МІРКУВАННЯ З ПРИВОДУ ПРОЧИТАНОЇ СТАТТІ, ТВІР НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

ЧОЛОВІК І ЖІНКА У СУЧАСНОМУ СВІТІ, ТВІР НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

ЩО Я МОЖУ ЗРОБИТИ ДЛЯ РІДНОЇ МОВИ?, ТВІР НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

ЧИМ БАГАТИЙ МІЙ НАРОД, ТВІР НА СУСПІЛЬНУ ТЕМУ

ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЇ — ПРОБЛЕМИ ВИЖИВАННЯ ЛЮДСТВА

ЗВЕЛИЧЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПОСТАТІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО У ФОЛЬКЛОРНИХ ТА ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРАХ

ЧОМУ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ПОЧИНАЄТЬСЯ З УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ?

ІВАН НЕЧУЙ-ЛЕВИЦЬКИЙ (Доповідь про письменника)

ЗОБРАЖЕННЯ НАРОДНОГО ЖИТТЯ, ПОБУТУ I ЗВИЧАЇВ ТА ОБРЯДІВ УКРАЇНЦІВ У ПОВІСТІ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я» (твір за ПОВІСТЮ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я»)

КАЙДАШІ — ТИПОВІ ПРЕДСТАВНИКИ УКРАЇНСЬКОГО СЕЛЯНСТВА ПОРЕФОРМЕНОГО ПЕРІОДУ, НОСІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ (твір за ПОВІСТЮ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я»)

СІМ’Я ЯК ОСЕРЕДОК СУСПІЛЬСТВА (твір за повістю І. С. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»)

ВНУТРІШНЄ ПРАГНЕННЯ КАЙДАШІВ УТВЕРДИТИ СЕБЕ ГОСПОДАРЯМИ НА ЗЕМЛІ (твір за ПОВІСТЮ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я») 

ХУДОЖНЯ МАЙТЕРНІСТЬ ПОВІСТІ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я» (твір за ПОВІСТЮ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я») 

ЗГУБНИЙ ВПЛИВ ПРИВАТНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ЛЮДИНУ (твір за повістю І. С. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»)

ПРИРОДА СМІХУ У «КАЙДАШЕВІЙ СІМ’Ї» І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО (твір за ПОВІСТЮ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я») 

«КАЙДАШЕВІ ЗВИЧКИ» В СУЧАСНОМУ ЖИТТІ (твір за ПОВІСТЮ І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «КАЙДАШЕВА СІМ’Я») 

ПАНАС МИРНИЙ (Доповідь про письменника)

ЧІПКА — НЕ БУНТАР, А ЗЛОДІЙ? (твір за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)

ДИТИНСТВО ЧІПКИ — ОСНОВА ЙОГО БУНТАРСТВА (твір за романом Панаса Мирного «Хібаревуть воли, як ясла повні?»)

ЗОБРАЖЕННЯ ПОКРІПАЧЕННЯ УКРАЇНИ У РОМАНІ ПАНАСА МИРНОГО «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?» (твір за романом Панаса Мирного «Хібаревуть воли, як ясла повні?»)

ЖІНОЧІ ОБРАЗИ У РОМАНІ ПАНАСА МИРНОГО «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?» (твір за романом Панаса Мирного «Хібаревуть воли, як ясла повні?»)

САТИРИЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ЕКСПЛУАТАТОРІВ У РОМАНІ П. МИРНОГО «ХІБА РЕВУТЬ ВОЛИ, ЯК ЯСЛА ПОВНІ?» (твір за романом Панаса Мирного «Хібаревуть воли, як ясла повні?»)

ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ (Доповідь про письменника)

КОМЕДІЯ І. КАРПЕНКА-КАРОГО «ХАЗЯЇН»— ВИДАТНЕ ДОСЯГНЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ ХІХ СТОЛІТТЯ (твір за комедією І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

ЧИ Є СИЛА, ЩО ПРОТИСТОЇТЬ ПУЗИРЯМ? (твір за комедією І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

НОВАТОРСТВО І. КАРПЕНКА-КАРОГО-ДРАМАТУРГА

ОБРАЗ ПУЗИРЯ У КОМЕДІЇ І. КАРПЕНКА-КАРОГО «ХАЗЯЇН» (твір за комедією І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

ІВАН ФРАНКО (Доповідь про письменника)

СПІВЗВУЧНІСТЬ ПОЕЗІЇ І. ФРАНКА З НАРОДНОПІСЕННОЮ ТВОРЧІСТЮ

ПРОВІДНІ МОТИВИ ЛІРИКИ І. ФРАНКА

«ЗОЛОТЕ ЗЕРНО» ІДЕЙ У ПОЕЗІЯХ І. ФРАНКА

ВІДОБРАЖЕННЯ ПРАГНЕННЯ НАРОДУ ДО НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ, ДО ВОЛІ У ПОЕМІ І. ФРАНКА «МОЙСЕЙ»

РОЗКРИТТЯ ПРОБЛЕМИ «ВОЖДЬ І НАРОД» У ПОЕМІ І. ФРАНКА «МОЙСЕЙ»

ТРАГЕДІЯ ЗАКОХАНОГО СЕРЦЯ У ЗБІРЦІ І. ФРАНКА «ЗІВ’ЯЛЕ ЛИСТЯ»

БОРОТЬБА СПРАВЕДЛИВОСТІ З ЖОРСТОКІСТЮ І НАСИЛЬСТВОМ У ПОВІСТІ І. ФРАНКА «ПЕРЕХРЕСНІ СТЕЖКИ»

ЗОБРАЖЕННЯ ЧИНОВНИЦТВА, ШЛЯХТИ І ПОМІЩИКІВ У ПОВІСТІ І. ФРАНКА «ПЕРЕХРЕСНІ СТЕЖКИ»

ХТО В КОГО УКРАВ ЩАСТЯ? (твір за драмою І. Франка «Украдене щастя»)

ПАВЛО ГРАБОВСЬКИЙ (Доповідь про поета)

ЖИТТЄВИЙ І ПИСЬМЕННИЦЬКИЙ ПОДВИГ П. ГРАБОВСЬКОГО

ПОЕТИЧНЕ ВИРАЖЕННЯ ОДВІЧНОГО ПРАГНЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ ДО ВОЛІ В ПОЕЗІЇ П. ГРАБОВСЬКОГО

ОБРАЗИ БОРЦІВ ЗА ВОЛЮ НАРОДУ В ПОЕЗІЇ П. ГРАБОВСЬКОГО

ІНТИМНА ЛІРИКА П. ГРАБОВСЬКОГО

МИХАЙЛО КОЦЮБИНСЬКИЙ (Доповідь про письменника)

ІДЕЯ СЛУЖІННЯ МИТЦЯ НАРОДОВІ В НОВЕЛІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО «INTERMEZZO» (твір за повістю М. Коцюбинського «INTERMEZZO»)

ЄДНІСТЬ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ (твір за повістю М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»)

ОСМИСЛЕННЯ ФІЛОСОФСЬКИХ КАТЕГОРІЙ ЖИТТЯ І СМЕРТІ НА СТОРІНКАХ ПОВІСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» (твір за повістю М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»)

ПРОБЛЕМАТИКА ПОВІСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» (твір за повістю М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»)

КАРПАТСЬКІ РОМЕО I ДЖУЛЬЄТТА (твір за повістю М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»)

ФОЛЬКЛОРНА ІСТОРІЯ НАРОДУ ЯК ДЖЕРЕЛО ПОВІСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО «ТІНІ ЗАБУТИХ ПРЕДКІВ» (твір за повістю М. Коцюбинського «Тіні забутих предків»)

ЛЕСЯ УКРАЇНКА (Доповідь про поетесу)

ІДЕЯ СЛУЖІННЯ МИТЦЯ НАРОДОВІ У ТВОРЧОСТІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ

СИЛА ДУХУ ЛЕСІ УКРАЇНКИ (твір за поезією «Contra spem spero!»)

ІДЕЯ ГАРМОНІЇ ЛЮДИНИ Й ПРИРОДИ (твір за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»)

ОБРАЗ ЛУКАША В ДРАМІ-ФЕЄРІЇ ЛЕСІ УКРАЇНКИ «ЛІСОВА ПІСНЯ» (твір за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»)

ЖІНОЧА ДОЛЯ ЯК УОСОБЛЕННЯ ТРАГЕДІЇ РІДНОГО КРАЮ У ДРАМІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ «БОЯРИНЯ» (твір за драмою Лесі Українки «Бояриня»)

У ЧОМУ ТРАГІЗМ ЖИТТЯ СТЕПАНА? (твір за драмою Лесі Українки «Бояриня»)

ПРОБЛЕМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІСТОРІЇ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ОБРАЗІВ ГЕРОЇВ ПОЕМИ ЛЕСІ УКРАЇНКИ «БОЯРИНЯ» (твір за драмою Лесі Українки «Бояриня»)

БЕЗСМЕРТНА ЛЕСЯ УКРАЇНКА

ВАСИЛЬ СТЕФАНИК (Доповідь про письменника)

ТЕМА ПАТРІОТИЗМУ В НОВЕЛІ В. СТЕФАНИКА «СИНИ» (твір за НОВЕЛОЮ В. СТЕФАНИКА «СИНИ»)

ГУМАНІЗМ НОВЕЛ В. СТЕФАНИКА (твір за НОВЕЛАМИ В. СТЕФАНИКА)

РОЗДУМИ НАД СЕНСОМ ЖИТТЯ У ТВОРАХ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА (твір за НОВЕЛАМИ В. СТЕФАНИКА)

ГЕРОЇ НОВЕЛ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА (твір за НОВЕЛАМИ В. СТЕФАНИКА)

СИМВОЛІЧНІСТЬ ОБРАЗУ КАМІННОГО ХРЕСТА В НОВЕЛІ В. СТЕФАНИКА «КАМІННИЙ ХРЕСТ» (твір за НОВЕЛОЮ В. СТЕФАНИКА «КАМІННИЙ ХРЕСТ»)

«…УКРАЇНІ ПОТРІБНІ ЇЇ ДІТИ…» (твір за новелою В. Стефаника «Марія»)

ОЛЬГА КОБИЛЯНСЬКА (Доповідь про письменницю)

МОЇ ВРАЖЕННЯ ВІД ПОВІСТІ О. КОБИЛЯНСЬКОЇ «ЛЮДИНА» (твір за повістю О. Кобилянської «Людина»)

ОБРАЗ ОЛЕНИ ЛЯУФЕР (твір за повістю О. Кобилянської «Людина»)

СТЕФАН ЛІЄВИЧ — ОБРАЗ «НОВОЇ ЛЮДИНИ» В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ (твір за повістю О. Кобилянської «Людина»)

ОСУД ОБМЕЖЕНОСТІ, ЛИЦЕМІРСТВА, КАР’ЄРИЗМУ, МІЩАНСТВА У ПОВІСТІ О. КОБИЛЯНСЬКОЇ «ЛЮДИНА» (твір за повістю О. Кобилянської «Людина»)

ДУХОВНІ ОРІЄНТИРИ В ПОВІСТІ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ «ЗЕМЛЯ» (твір за повістю О. Кобилянської «Земля»)

ОЛЕКСАНДР ОЛЕСЬ (Доповідь про письменника)

«З ЖУРБОЮ РАДІСТЬ ОБНЯЛАСЬ…» (твір за творчістю Олександра Олеся)

ЖАНРОВА І ТЕМАТИЧНА РОЗМАЇТІСТЬ ЛІРИКИ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ

70. СТЕПАН ВАСИЛЬЧЕНКО (Доповідь про письменника)

ЗАГУБЛЕНИЙ ТАЛАНТ (твір за повістю С. Васильченка «Талант»)

ХУДОЖНЄ ОСМИСЛЕННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У ПОВІСТІ С. ВАСИЛЬЧЕНКА «ТАЛАНТ» (твір за повістю С. Васильченка «Талант»)

ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ С. ВАСИЛЬЧЕНКА У ПОВІСТІ «ТАЛАНТ» (твір за повістю С. Васильченка «Талант»)

ВОЛОДИМИР ВИННИЧЕНКО (Доповідь про письменника)

ВОЛОДИМИР ВИННИЧЕНКО — МАЙСТЕР ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ

ПОКАЗ ЗРУШЕНЬ У СЕЛЯНСЬКІЙ СВІДОМОСТІ В ОПОВІДАННІ В. ВИННИЧЕНКА «САЛДАТИКИ!!»

ЩАСТЯ ЯК ПРОБЛЕМА БУТТЯ (твір за оповіданням В. Винниченка «Момент»)

«НЕМА, ПРОПАВ, ПОМЕР ГРІХ» (твір за п’єсою В. Винниченка «Гріх»)

ТВОРЧА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ МИТЦЯ (В. ВИННИЧЕНКО)

ОСОБЛИВОСТІ РАННЬОЇ ПРОЗИ В. ВИННИЧЕНКА

ПАВЛО ТИЧИНА (Доповідь про поета)

ГЛИБИНА I ЩИРІСТЬ ПОЧУТТІВ ЗАКОХАНОСТІ, ВІРНОСТІ, СВІТЛОЇ РАДОСТІ У ВІРШАХ П. ТИЧИНИ

МОТИВИ РАННЬОЇ ЛІРИКИ П. ТИЧИНИ

ІНТИМНА ЛІРИКА П. ТИЧИНИ

МАЙСТЕРНІСТЬ ЗОБРАЖЕННЯ НАСТРОЇВ ЛЮДИНИ У ЗБІРЦІ П. ТИЧИНИ «СОНЯЧНІ КЛАРНЕТИ»

МАКСИМ РИЛЬСЬКИЙ (Доповідь про поета)

ЛЮДИНА І ПРИРОДА У ТВОРЧОСТІ М. РИЛЬСЬКОГО

ВОЛОДИМИР СОСЮРА (Доповідь про поета)

ІНТИМНА ЛІРИКА В. СОСЮРИ

ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОГО ВИРАЖЕННЯ ЛЮДСЬКОГО ПОЧУТТЯ В ІНТИМНІЙ ЛІРИЦІ В. СОСЮРИ

МИКОЛА ХВИЛЬОВИЙ (Доповідь про письменника)

ТРАГІЗМ ЖИТТЄВОЇ ДОЛІ М. ХВИЛЬОВОГО ТА ЙОГО ГЕРОЇВ

ОСОБА АВТОРА У НОВЕЛІ М. ХВИЛЬОВОГО «Я (РОМАНТИКА)»

ЖІНКА У ПОРЕВОЛЮЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ (За оповіданням М. Хвильового «Сентиментальна історія»)

ОСТАП ВИШНЯ (Доповідь про письменника)

ЧИМ МЕНІ СПОДОБАЛИСЯ ТВОРИ ОСТАПА ВИШНІ?

ОСТАП ВИШНЯ. «МОЯ АВТОБІОГРАФІЯ»

ВАСИЛЬ БАРКА (Доповідь про письменника)

ОСМИСЛЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ДОЛІ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ В ПЕРІОД ГОЛОДОМОРУ 1932-1933 РР. У РОМАНІ В. БАРКИ «ЖОВТИЙ КНЯЗЬ»

МИРОН КАТРАННИК — ІДЕАЛ СЕЛЯНИНА І ЛЮДИНИ (За романом В. Барки «Жовтий князь»)

ОБРАЗИ «ЖОВТОГО КНЯЗЯ» ТА ЙОГО ПРИБІЧНИКІВ (За романом В. Барки)

ЖІНКИ — БЕРЕГИНІ РОДУ В РОМАНІ В. БАРКИ «ЖОВТИЙ КНЯЗЬ»

ПРОБЛЕМА МОЛОДІ В РОМАНІ В. БАРКИ «ЖОВТИЙ КНЯЗЬ»

ЮРІЙ ЯНОВСЬКИЙ (Доповідь про письменника)

ТЕМА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІЙНИ В РОМАНІ Ю. ЯНОВСЬКОГО «ВЕРШНИКИ»

ХУДОЖНЯ СВОЄРІДНІСТЬ РОМАНУ Ю. ЯНОВСЬКОГО «ВЕРШНИКИ»

ТРАГЕДІЯ РОДУ ПОЛОВЦІВ І ТРАГЕДІЯ УКРАЇНИ (За романом Ю. Яновського «Вершники»)

«ТОМУ РОДУ НЕ БУДЕ ПЕРЕВОДУ, В КОТРОМУ БРАТТЯ МИЛУЮТЬ ЗГОДУ» (Ю. Яновський)

УКРАЇНСЬКІ ЗВИЧАЇ І ОБРЯДИ, ПОБУТ У РОМАНІ Ю. ЯНОВСЬКОГО «ВЕРШНИКИ»

ЩО ЗА «ЛИСТ У ВІЧНІСТЬ» ПОСЛАВ ЛИСТОНОША? (За романом Ю. Яновського «Вершники»)

ВАЛЕР’ЯН ПІДМОГИЛЬНИЙ (Доповідь про письменника)

ПРОБЛЕМА СЕНСУ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ В РОМАНІ В. ПІДМОГИЛЬНОГО «МІСТО»

МИКОЛА КУЛІШ (Доповідь про драматурга)

У ЧОМУ СЕКРЕТ НЕТЛІННОГО УСПІХУ П’ЄСИ М. КУЛІША «МИНА МАЗАЙЛО»?

ЗНАЧЕННЯ П’ЄСИ М. КУЛІША «МИНА МАЗАЙЛО» ВЧОРА І СЬОГОДНІ

ХУДОЖНЄ ВТІЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ УКРАЇНІЗАЦІЇ У КОМЕДІЇ М. КУЛІША «МИНА МАЗАЙЛО»

ЛЮБОВ ДО РІДНОЇ МОВИ І БОРОТЬБА ЗА ЇЇ ЧИСТОТУ У П’ЄСІ М. КУЛІША «МИНА МАЗАЙЛО»

ІВАН КОЧЕРГА (Доповідь про драматурга)

СЮЖЕТНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ П’ЄСИ І. КОЧЕРГИ «ЯРОСЛАВ МУДРИЙ»

МОРАЛЬНІ ЦІННОСТІ, ІДЕАЛИ НАШИХ ПРЕДКІВ (За драмою І. Кочерги «Ярослав Мудрий»)

«ЯРОСЛАВ МУДРИЙ» І. КОЧЕРГИ — ХУДОЖНЄ ВТІЛЕННЯ ІДЕЇ НЕЗЛАМНОСТІ НАРОДНОГО ДУХУ, ЛЮБОВІ Й ВІДДАНОСТІ СВОЇЙ ВІТЧИЗНІ

«ВИЩИХ Я НЕ ВІДАЮ СКАРБІВ, НІЖ МИРНИЙ ТРУД І ЩАСТЯ В МИРНІМ ДОМІ» (За драмою І. Кочерги «Ярослав Мудрий»)

ОБРАЗ ЯРОСЛАВА МУДРОГО В ОДНОЙМЕННІЙ П’ЄСІ І. КОЧЕРГИ

ЛИСТ ДО КНЯЗЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО

ОЛЕКСАНДР ДОВЖЕНКО (Доповідь про письменника)

МОРАЛЬНА КРАСА І ДУХОВНА ВЕЛИЧ ЛЮДИНИ У КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА»

СПОВІДЬ ДУШІ МИТЦЯ У КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА»

ЖИТТЄВА ПРАВДА І РОМАНТИЗМ У КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА»

ПРИРОДА У КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА»

КРАСА ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ У КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА «ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА»

ЗАСУДЖЕННЯ ВІЙНИ У КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА «УКРАЇНА В ОГНІ»

МОЄ СТАВЛЕННЯ ДО ОБРАЗУ ОЛЕСІ З КІНОПОВІСТІ О.ДОВЖЕНКА «УКРАЇНА ВОГНІ»

ТРАГЕДІЙНИЙ ОБРАЗ УКРАЇНИ В КІНОПОВІСТІ О. ДОВЖЕНКА «УКРАЇНА ВОГНІ»

ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ АВТОРА У КІНОПОВІСТІ «УКРАЇНА ВОГНІ»

ОБРАЗ АВТОРА У «ЩОДЕННИКУ» О. ДОВЖЕНКА

«ЩОДЕННИК» О. ДОВЖЕНКА — ВРАЖАЮЧИЙ ДОКУМЕНТ ТРАГІЧНОЇ ДОБИ

УЛАС САМЧУК (Доповідь про письменника)

РОЗКРИТТЯ ДУХОВНОЇ КРАСИ СЕЛЯНКИ-ТРУДІВНИЦІ У РОМАНІ У. САМЧУКА «МАРІЯ»

ТЕМА КОЛЕКТИВІЗАЦІЇ ТА ГОЛОДОМОРУ У РОМАНІ-ХРОНІЦІ У. САМЧУКА «МАРІЯ»

ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ ТИСЯЧОЛІТНІХ СІМЕЙНИХ ТРАДИЦІЙ У РОМАНІ УЛАСА САМЧУКА «МАРІЯ»

ПРОБЛЕМИ ЛЮДСЬКОЇ ГІДНОСТІ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ У СТАТТІ УЛАСА САМЧУКА «НАРІД ЧИ ЧЕРНЬ»

ФЕОДОСІЙ ОСЬМАЧКА (Доповідь про письменника)

ОРИГІНАЛЬНІСТЬ СВІТОСПРИЙМАННЯ ТОДОСЯ ОСЬМАЧКИ (За повістю «Старший боярин»)

ІВАН БАГРЯНИЙ (Доповідь про письменника)

ЯКІ ГРІХИ СПОКУТУВАВ ГРИГОРІЙ МНОГОГРІШНИЙ (За романом І. Багряного «Тигролови»)

ЖАНР ПРИГОДНИЦЬКОГО РОМАНУ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ І. БАГРЯНОГО (За романом «Тигролови»)

ПРИРОДА І ЛЮДИНА В РОМАНІ І. БАГРЯНОГО «ТИГРОЛОВИ»

ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ І. БАГРЯНОГО В РОМАНІ «ТИГРОЛОВИ»

ГНІВНИЙ ОСУД ТОТАЛІТАРНОГО РЕЖИМУ В РОМАНІ І. БАГРЯНОГО «ТИГРОЛОВИ»

ПРО ЛИЦАРСЬКУ ЛЮБОВ І ДІВОЧЕ СЕРЦЕ (Тема кохання в романі І. Багряного «Тигролови»)

АНДРІЙ МАЛИШКО (Доповідь про поета)

ЛЮДСЬКА ДОЛЯ ТА ЛЮБОВ ДО РІДНОЇ ЗЕМЛІ У ТВОРЧОСТІ А. МАЛИШКА

ВІРШІ А. МАЛИШКА, ЩО СТАЛИ ПІСНЯМИ

ДОЛЯ ЛЮДИНИ НА РІДНІЙ ЗЕМЛІ У ПОЕЗІЯХ А. МАЛИШКА

ОЛЕСЬ ГОНЧАР (Доповідь про письменника)

СОБОР ЯК СИМВОЛ ДУХОВНОЇ КРАСИ ЛЮДИНИ В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА

ІДЕЯ ДУХОВНОГО БАГАТСТВА ЛЮДИНИ В РОМАНІ О. ГОНЧАРА «СОБОР»

«МОЯ ДУША— ЦЕ ХРАМ ЧИ КУПА ЦЕГЛИ?» (За романом О. Гончара «Собор»)

ВОЛОДЬКА ЛОБОДА В НАШІ ДНІ

ГУМАНІСТИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ В НОВЕЛАХ О. ГОНЧАРА

МОЇ РОЗДУМИ НАД ТВОРАМИ ОЛЕСЯ ГОНЧАРА

ПАВЛО ЗАГРЕБЕЛЬНИЙ (Доповідь про письменника)

 СОФІЯ КИЇВСЬКА— СИМВОЛ ДУХОВНОГО НАДБАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ (За романом Павла Загребельного «Диво»)

ВАСИЛЬ СИМОНЕНКО (Доповідь про поета)

Я ХОЧУ ПРАВДІ БУТИ ВІЧНИМ ДРУГОМ І ВОРОГОМ ОДВІЧНИМ ЗЛУ (За творчістю В. Симоненка)

УРОКИ СПРАВЖНЬОЇ ЛЮБОВІ (За творчістю В. Симоненка)

Я Б ПОБАЖАВ ТОБІ КОГОСЬ ОТАК ЛЮБИТИ, ЯК Я ТЕБЕ ЛЮБЛЮ… (За поезією В. Симоненка)

ОБРАЗ УКРАЇНИ В ПОЕЗІЇ В. СИМОНЕНКА

«ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ — ЛЮДИНА?» (В. Симоненко)

«Я ВОСКРЕС, ЩОБ ІЗ ВАМИ ЖИТИ…» (В. Симоненко)

ДМИТРО ПАВЛИЧКО (Доповідь про поета)

ІНТИМНА ЛІРИКА ДМИТРА ПАВЛИЧКА

«ЧЕРВОНЕ — ТО ЛЮБОВ, А ЧОРНЕ — ТО ЖУРБА» (За творчістю Д. Павличка)

«О РІДНЕ СЛОВО, ХТО БЕЗ ТЕБЕ Я?» (Д. Павличко)

ОЛЕКСІЙ КОЛОМІЄЦЬ (Доповідь про драматурга)

«У ВСЬОМУ, У МАЛОМУ Й ВЕЛИКОМУ, ЄДИНИЙ ПОРАДНИК— ПРАВДА!» (За п’єсою О. Коломійця «Дикий Ангел»)

ПРОБЛЕМА БАТЬКІВ І ДІТЕЙ У П’ЄСІ О. КОЛОМІЙЦЯ «ДИКИЙ АНГЕЛ»

БОЛЮЧІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОСТІ У П’ЄСІ О. КОЛОМІЙЦЯ «ДИКИЙ АНГЕЛ»

ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ О. КОЛОМІЙЦЯ І НОВАТОРСТВО П’ЄСИ «ДИКИЙ АНГЕЛ»

ЮРІЙ МУШКЕТИК (Доповідь про письменника)

ОБРАЗ ЖІНКИ-ТРУДІВНИЦІ ГАННИ РОЗСОХИ (За оповіданям Ю. Мушкетика «Суд»)

НЕДОСПІВАНА ПІСНЯ ГАННИ РОЗСОХИ (За оповіданням Ю. Мушкетика «Суд»)

ЛІНА КОСТЕНКО (Доповідь про поетесу)

ХУДОЖНЄ ОСМИСЛЕННЯ ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ У ТВОРЧОСТІ ЛІНИ КОСТЕНКО

ВТІЛЕННЯ В ОБРАЗІ МАРУСІ ЧУРАЙ МОРАЛЬНОЇ КРАСИ І ТАЛАНТУ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ В ОДНОЙМЕННОМУ РОМАНІ Л. КОСТЕНКО

ПОЕТИЗАЦІЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ В ОБРАЗІ МАРУСІ ЧУРАЙ (За однойменним твором Л. Костенко)

ОБРАЗ УКРАЇНИ У РОМАНІ Л. КОСТЕНКО «МАРУСЯ ЧУРАЙ»

ОБРАЗИ МАТЕРІВ У РОМАНІ Л. КОСТЕНКО «МАРУСЯ ЧУРАЙ» ОБРАЗИ МАТЕРІВ У РОМАНІ Л. КОСТЕНКО «МАРУСЯ ЧУРАЙ»

МОВА РОМАНУ Л. КОСТЕНКО «МАРУСЯ ЧУРАЙ»

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИШНЯКІВ І ЧУРАЇВ У РОМАНІ Л. КОСТЕНКО «МАРУСЯ ЧУРАЙ»

ПРОБЛЕМА ІСТОРИЧНОЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ ПРАВДИ В РОМАНІ Л. КОСТЕНКО «МАРУСЯ ЧУРАЙ»

ГРИГІР ТЮТЮННИК (Доповідь про письменника)

ВІЧНА ЗАГАДКА ЛЮБОВІ (За оповіданням Григора Тютюнника «Зав’язь»)

ДУХОВНИЙ СВІТ ПРОСТОЇ ЛЮДИНИ В НОВЕЛІ ГРИГОРА ТЮТЮННИКА «ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ»

ПРОБЛЕМИ УКРАЇНСЬКОГО СЕЛА СЕРЕДИНИ ХХ СТОЛІТТЯ КРІЗЬ ПРИЗМУ ОПОВІДАННЯ ГРИГОРА ТЮТЮННИКА «ОДДАВАЛИ КАТРЮ»

ВАСИЛЬ СТУС (Доповідь про поета)

ШЛЯХ НА ҐОЛГОФУ (Про долю Василя Стуса)

«НАРОДЕ МІЙ, ДО ТЕБЕ Я ЩЕ ВЕРНУ…» (В. Стус)

ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИЧНОЇ МОВИ ВАСИЛЯ СТУСА

ФІЛОСОФІЧНІСТЬ У ТВОРАХ ВАСИЛЯ СТУСА

ІВАН ДРАЧ (Доповідь про поета)

ХУДОЖНІЙ СВІТ ІВАНА ДРАЧА

ЕКОЛОГІЯ МОРАЛЬНОСТІ ЧИ МОРАЛЬНІСТЬ ЕКОЛОГІЇ? (Роздуми над твором І. Драча «Чорнобильська мадонна»)

ОБРАЗИ ПОЕМИ І. ДРАЧА «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА»

ВСЕЛЮДСЬКА ТРАГЕДІЯ ТА ЇЇ ОСМИСЛЕННЯ У ПОЕМІ І. ДРАЧА «ЧОРНОБИЛЬСЬКА МАДОННА»

«Я ЗЕМЛІ НАЛЕЖУ. ВЕСЬ. ДО ДНА» (І. Драч)

БОРИС ОЛІЙНИК (Доповідь про поета)

КРЕВНИЙ ЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ З ПРИРОДОЮ У ПОЕМІ Б. ОЛІЙНИКА «КРИЛО»

ЄВГЕН МАЛАНЮК (Доповідь про поета)

ПИТАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ЄВГЕНА МАЛАНЮКА

СВОЄРІДНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ АНТИТЕЗИ У ЗБІРЦІ ЄВГЕНА МАЛАНЮКА «СТИЛЕТ І СТИЛОС»

«РОЗТОПТАНІ ПЕЛЮСТКИ» ЄВГЕНА МАЛАНЮКА

ОЛІВЕЦЬ, ТВІР-ОПИС ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ

ПОДАРУНОК ДО ШКОЛИ, ТВІР-ОПИС ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ

НЕЗАБУДКА (Твір-опис квітки у художньому стилі)

НЕЗАБУДКА (Твір-опис квітки у науковому стилі) 

КОШЕНЯТКО, ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ

РЕКС, ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ

БІЛОЧКА, ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ

ГОРОБЦІ, ТВІР-ОПИС ТВАРИНИ

ТВІР-ОПИС ЗА КАРТИНОЮ Я. ПАЛАДІЯ «КОНІ НА ВИГОНІ»

ТВІР-ОПИС ЗА КАРТИНОЮ С. ВАСИЛЬКІВСЬКОГО «КОЗАЧА ЛЕВАДА»

ВИТИНАНКИ, ТВІР-РОЗПОВІДЬ НА ОСНОВІ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ

БОРОВИЧОК, ТВІР-РОЗПОВІДЬ НА ОСНОВІ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ

ПОЖЕЖА, ТВІР-РОЗПОВІДЬ НА ОСНОВІ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ

НЕСПОДІВАНА ЗУСТРІЧ, ТВІР-РОЗПОВІДЬ НА ОСНОВІ ВЛАСНОГО ДОСВІДУ

ЗРОЗУМІЙТЕ МЕНЕ, ТВІР-РОЗДУМ

КИМ Я ХОТІЛА Б СТАТИ І ЧОМУ?, ТВІР-РОЗДУМ

ЯКУ ЛЮДИНУ МОЖНА ВВАЖАТИ ЩАСЛИВОЮ?, ТВІР-РОЗДУМ

ПОЇЗДКА ДО КИЄВА, ЗАМІТКА В ГАЗЕТУ

ФЕСТИВАЛЬ УЧНІВСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ «ЗОЛОТЕ ЯЄЧКО», ЗАМІТКА В ГАЗЕТУ